به میزبانی هیات فوتبال بندرعباس برگزار شد

نخستین جلسه روساهای هیات فوتبال شهرستان های  هرمزگان



نخستین جلسه روساهای هیات فوتبال شهرستان های هرمزگان و روساهای کمیته و دپارتمان های فوتبال استان به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.

      

به گزارش صبح ساحل، نخستین جلسه روساهای هیات فوتبال شهرستان های هرمزگان و روساهای کمیته و دپارتمان های فوتبال استان در یک حرکت جدید از سوی شهرستان بندرعباس در شناور مسافربری از مسیر بندرعباس به هرمز و بلعکس برگزار شد.
در این جلسه محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان که قبل از حرکت شناور به سوی جزیره هرمز در جمع روساهای هیات فوتبال شهرستان ها حاضر شد بیان داشت : فوتبال هرمزگان حرکت بسیار خوبی شروع کرده است و امیدوارم که این حرکت سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد جایگاه بهتر فوتبال استان در کشور باشیم.
وی اظهار داشت : از زمانی که رنجبریان سکاندار هیات فوتبال هرمزگان شده است ایشان توانسته است با مدیریت خوب خودشان و مجموعه ای که دارند ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال برقرار نمایند که این کار به کمک فوتبال هرمزگان خواهد آمد. مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان این قول را به روساهای شهرستان ها دادند که مبلغ صد میلیون تومان جهت کمک به هیات ها  اختصاص بدهند تا هیات فوتبال استان خودش به صورتی که شایسته است بین شهرستان تقسيم کنند.
اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان در این جلسه از هیات های شهرستانی خواست که مسوولان هیات خودشان تیمداری نکند که این موضوع موجب مشکلات فراوان در بحث اجرایی فوتبال آن شهرستان می شود.
وی در مورد برگزاری مسابقات در سال گذشته گفت: در سال گذشته با شرایط کرونا طی سه ماه مسابقات خودمان را برگزار کردیم و در سال ۱۴۰۰ هم برنامه های خود را نهایی کرده ایم و قرعه کشی برخی از مسابقات خود را انجام داده ایم و هر موقع شرایط کرونا بهتر شد مسابقات را برگزار خواهیم کرد.
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان هم در جمع بندی این جلسه بیان داشت: روساهای هیات های شهرستان ها واقعا دلی کار می کنند و بدون هیچ چشم داشتی برای پیشرفت فوتبال شهرستان خود تلاش می کنند. رنجبریان گفت: تعصب و غیرت همکارانم در هیات فوتبال استان واقعا ستودنی است و همه مسوولان کمیته ها و دپارتمان ها در این شرایط سخت کرونایی پای کار هستند و هیچ کمیته ای نیست که کرونا را بهانه کند و به وظایف خود نپردازد.
وی گفت: تمامی هیات های شهرستانی باید مثل خود هیات استان دارای کمیته های فعال باشند و موظف هستند برای تسهیل در اموارات هیات تا پانزدهم شهریور ماه تمامی اعضای کمیته های خود را معرفی کنند.
قاسم رنجبریان ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و تخصیص صد میلیون تومان برای کمک به هیات فوتبال شهرستان ها بیان داشت: خوشبختانه تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داریم و کمک های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه های فوتبالی ما شده است. وی گفت: خواسته هیات فوتبال استان از مدیرکل ورزش و جوانان استان این است که هر چه زودتر فکری به حال سیستم خنک کننده ساختمان هیات فوتبال بکنند و ما با داشتن سیزده اتاق تنها دو کولر روشن داریم و سایر کمیته های ما در این گرمای طاقت فرسا بدون هیچ سیستم سرمایشی مشغول به فعالیت هستند. رنجبریان گفت: مدیرکل ورزش وجوانان قول داده اند که این مشکل را هم حل نمایند اما انتظار ما این است که زودتر این مشکل بر طرف شود. رئيس هیات فوتبال هرمزگان ضمن تشکر از احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و اسماعیل مرادی دبیر ایشان و همه عوامل هیات شهرستان که این چنین میزبانی خوبی داشتند تشکر کرد و فکر نو رئيس این هیات که جلسه را در شناور در حال حرکت برگزار کردند یک خلاقیت فردی دانست که در دنیا کمتر دیده ایم. قاسم رنجبریان که با حضور در گلزار شهدا تجدید میثاقی با شهدای هرمز داشتند گفت: نباید فراموش کنیم که هر چه امروز داریم و این که به راحتی به امورات زندگی و ورزش خود می پردازیم از خون همین شهدا است و همه ما مدیون شهیدان انقلاب اسلامی هستیم. در این جلسه روساهای هیات فوتبال شهرستان ها و روساهای کمیته ها و دپارتمان مختلف هیات فوتبال دغدغه و پیشنهادات خود را بیان داشتند.
همچنین هیات های فوتبال برتر سال گذشته معرفی شدند و هیات های فوتبال میناب،  رودان و پارسیان عناوین اول تا سوم بهترین هیات ها را کسب کردند. در این جلسه به پاس زحمات مرحوم علی ذاکری دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه لوح تقدیری از سوی هیات فوتبال استان به خانواده ایشان اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها